Завдання 2

  Довгою і повною пригод була подорож наших друзів. Нарешті члени експедиції потрапили на територію України, де колись у 448 році візантійський посол, перебуваючи у таборі Аттіли , спостерігав за життям і звичаями гунів, назвав речі, які вони споживали, двома українськими словами. На території цієї області України є пам'ятник-садиба зачинателю нової української літератури. Після виснажливої подорожі наші друзі зупинилися на горі, яка знаходиться на околиці села Чорнухи, де колись давно проходив торговий шлях і мандрівний філософ, який відомий усьому світу словами "Світ ловив мене, але не спіймав", любив зустрічати чумаків, які поверталися з Криму. Втомилися члени експедиції, а особливо наймолодший учасник - шестикласник Петрусь, який дуже цікавився історією, обрядами нашого народу. Після смачної вечері полягали спати. Сниться Петрусю сон. Нібито він спостерігає дивну подію: він бачить наших предків-слов'ян, які виконували цікавий обряд над кістками давно померлої людини. Цей обряд проводився через кілька років після смерті людини. Наші предки вважали, що покійника треба звільнити від гріхів, зняти з нього прокляття через очищення останків небіжчика. Цей обряд дав назву сталому сполученню слів, яке починається з найбільш уживаної літери в українській абетці. У сучасному житті він є синонімом певних слів, які вказують на негативні риси вдачі людей.

ЗАВДАННЯ №2
1. Назвіть місце ( область України), де зупинилася експедиція. (1бал)
2. Як звали візантійського посла, які слова він записав? (1бал)
3. Як називається гора, біля якої зупинилися члени експедиції? (1бал)
4. Згадайте і запишіть імена зачинателя нової української літератури та філософа. (1бал)
5. Яка найуживаніша літера в українському алфавіті? (1бал)
6. Відгадайте, про яке стале сполучення слів йде мова . Що означає воно у сучасній українській мові? До яких слів виступає синонімом? Як по-іншому можна назвати вислів "стале сполучення слів"? (4бали)

7. Створіть мотиватор або демотиватор, який би висвітлював проблеми української мови. Присилайте його на електронну пошту вчителя (2 бали)

sashko_natalia@ukr.net


Допоможуть у створенні мотиватора та демотиватора матеріали, уміщені на сторінці "Використані джерела"
Форма для відповідей

Немає коментарів:

Дописати коментар